Monday, April 22, 2013

sahabat dengan lelaki !

BERSAHABAT BAIK DENGAN LELAKI :)

hello bloggers , lama tak singgah sini kan kan ? okeyy bagi masa 10 minit , nak cuci benda dalam blog yang berhabuk sangat dah niey :D

assalamualaikum semua :)

bersahabat baik dengan LELAKI ? bunyi macam pelik ? i don't think so babe :)
perempuan selalu faham perempuan , lelaki selalu faham lelaki , yes maybe , but actually bagi saya kan , kawan lelaki lebih faham saya sebenarnya , kawan lelaki boleh simpan rahsia saya sebenarnya , bukan bermaksud kawan perempuan saya teruk , tapi kadang -kala saya perlukan kawan lelaki untuk saya luahkan perasaan saya :)

bila kaki mula melangkah ke bandaraya yang selalu busy dan jammed , terfikir-fikir ada tak kawan dekat KL nanti , alhamdulillah allah kirimkan banyak kawan , termasuk kawan lelaki dan kawan perempuan :)

tapi kali niey nak cerita pasal kawan lelaki , boleh ?

ya allah terima kasih kirimkan saya sahabat lelaki dari negeri lain -lain , mereka faham saya , meraka jaga saya , mereka hormat saya , mereka sangat sayangkan saya sebagai seorang SAHABAT walaupun saya seorang perempuan :)

semakin lama kenal , semakin bertambah sayang , sampai muncul satu TALIAN KELUARGA bagi kami semua , along , angah , ahcik dan ACU :)

bila kita nak berkawan , jangan padang rupa , darjat atau kekayaan dia , bila kita berkawan secara ikhlas , in sha allah tali persahabatan kita pasti akan KUKUH :)

mereka memang bukan MUHRIM saya , tapi hati saya terlanjur sayangkan mereka semua , meraka kawan saya , mereka juga abang-abang saya , mereka juga SUPERHERO saya disini ..












i miss my superheros , i miss you alls right now , that my KAWAN LELAKI :)

No comments:

Post a Comment