Wednesday, September 5, 2012

hari raya bersama anak yatim


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SATU MALAYSIA :)















MEREKA YANG DI ATAS INI ADALAH ANAK MUDA TWITTER YANG MENYOKONG DARI BELAKANG :) lets make #TwtUpBerayaBersamaAnakYatim trendings guys :)

hai hai hai anda semua ;')

MASIH BELUM TERLAMBAT UNTUK ANDA , ANDA , ANDA DAN ANDA UNTUK TURUT SERTA #TWTUPBERAYABERSAMAANAKYATIM :)

jika anda berminat , ayuh turut serta bersama kami semua anak muda di sosial networking untuk bersama - sama meriahkan majlis bersosial sambil beramal .
jemputan beberapa artis tanah air turut kami adakan , dan alhamdulillah segelintir artis tanah air banyak yang memberi sokongan dan insyallah dengan izin allah swt kita juga bakal bersemuka atau berkenal - kenalan dengan artis malaysia :)
selain itu dengan adanya events ini kita dapat kenal EACH OTHRES :)
who know one day kita boleh jadi sahabat baik ;')

#beli rokok rm 10 kita mampu , topup rm 50 kita mampu , aktifkan BIS for blackbery rm 20 kita mampu , and why kita nak dermankan RM35 untuk anak yatim kita mesti cakap MAHAL ?
tahukan anda rezeki itu datangnya daripada ALLAH SWT kan ? dosa pahala semua ditangan DIA , kita hanya insan yg serba kekurangan :)
ingin saya katakan disini yang MAHAL itu adalah kenangan yang ada di majlis itu , walaupun 4 jam sahaja kita bakal berada di majlis tersebut , tapi 4 jam itu mungkin bakal terukir berjuta kenangan yang tidak mungkin kita lupakan :)

jika anda berminta , ayuh !!!!!!!!!!!


No comments:

Post a Comment